Cum a reușit Hard Rock Cafe să digitalizeze rezervările – testimonial

Hard Rock Cafe București este un restaurant tematic situat în centrul orașului, care oferă o experiență unică de muzică și mâncare. Meniul include preparate tradiționale americane, precum hamburgerii și cartofii prăjiți, în timp ce decorul include obiecte de colecție ale unor vedete de rock celebre. Este un loc perfect pentru a petrece o seară amuzantă cu prietenii sau pentru a asculta muzică live.

I-am vizitat pe Marius Băban (Director General) și pe Marian Andrei (Manager Operațional), la restaurantul Hard Rock Cafe din Parcul Regele Mihai I (Herastrău).

Hard Rock Cafe a intrat in piața din România din 2008 având ca obiectiv principal experiența autentică pentru oaspeți, principalul mod de a oferi acest lucru fiind experiența muzicală live și prin partea culinară, ne precizeaza Marius Băban, Director General la Hard Rock Cafe București.

Digitalizarea, necesară pentru noi și pentru oaspeți

Marius Băban ne precizează ca în strategia de dezvoltare a restaurantului, și-au dat seama de o nevoie pe care o au oaspeții lor: ”Am vrut să digitalizăm din două motive: să ușurăm munca angajaților noștri și nevoia pe care clienții o au pentru partea de online, care este accesată din ce în ce mai mult. La ialoc am găsit deschidere în ceea ce privește nevoile pe care noi le identificăm zilnic”.

”Sistemul este „user-friendly”, iar partea de training nu durează foarte mult și ne este foarte usor să învățăm angajații noi.”

”Pot să spun faptul că nu am avut niciodată o problemă legată de picarea sistemului și asta este foarte important pentru noi”, completează Marius Băban.

Robotul telefonic ne ajută angajații să nu mai fie atât de stresați

Marius ne povestește despre funcționalitățlie aplicției ialoc, precum avantajele implementării robotului telefonic: ”Cea mai importantă funcționalitate pentru noi este robotul telefonic. Acest lucru ne permite nouă să optimizăm rezervările în timp util și să nu pierdem niciun fel de rezervare datorită faptului că nu avem disponibilitate să răspundem la telefon în timp util”

Marian Andrei ne prezintă avantajele acestui sistem și din pnctul de vedere al fluxurilor operaționale ale colegilor săi: ”Datorită robotului telefonic, am reușit să reducem și impactul asupra angajaților, să nu mai fie atât de stresați cu 20-30 de apeluri pierdute.

(Folosirea) robotului se face într-un mod foarte simplu, pentru că dacă apeși tasta 1, îți faci o rezervare, iar dacă apeși tasta 2 poți să vorbești cu cineva din echipa Hard Rock”

ialoc Business app

”Aplicația ialoc Business pe care am instalat-o pe telefon mă ajută foarte mult să gestionez rezervările chiar dacă eu nu sunt aici (la Hard Rock) pentru că dacă s-a făcut un număr foarte mare de rezervări într-o anumită oră, le pot bloca direct sau îi pot anunța pe colegii mei ”

”Pe ialoc Business există o secțiune de oferte, având foarte multe evenimente în locație, pentru noi este mult mai ușor să gestionăm rezervările. (…) În acest fel oaspeții care doresc să beneficieze de această ofertă (concert live), putem să îi punem mult mai aproape de scenă”

Soluția îmbunătățirii experienței oaspeților

”Având foarte multe concerte în locație, concerte live, cu ajutorul ialoc reușim să importăm biletele de pe alte platforme, iar în acest fel avem o claritate mult mai mare. Putem vedea când și-au cumpărat biletul (oaspeții), ce zonă au cumpărat și ne ajută foarte mult să îi așezăm mai repede în sală.

Oaspeții care își fac rezervări la Hard Rock Cafe prin intermediul ialoc primesc la o oră după ce și-au terminat rezervarea o cerere de feedback, În acest fel noi reușim să vedem exact care a fost experiența lor aici”, ne spune Marian Andrei în încheiere despre avantajele aplicației ialoc Business.

Despre Hard Rock Cafe Bucuresti

Instagram: @hardrockcafebucharest

Adresa: SOS. KISELEFF NR. 32, SECTOR 1, BUCHAREST

Website: https://www.hardrockcafe.com/location/bucharest/ro/