Termeni și condiții

Prezentul document are natura juridica a unui contract la distanta incheiat intre: a) dumneavoastra in calitate de utilizator si b) IALOC SRL, o societate romana, înregistrata la Registrul Comerţului, cu nr. J15/556/2018, cod fiscal 37066853, cu sediul in Str. Radu Popescu, Nr. 10, Bl. 32A, Sc. A, Et. 3, Targoviste, Dambovita in calitate de detinator al aplicatiei IALOC.

1. Definitii

Urmatorii termeni folositi in prezentul document vor avea urmatorul inteles (cu exceptia situatiei in care acestia sunt folositi in mod vadit in alt sens):

  1. "Aplicatie" - Aplicatia IALOC, astfel cum aceasta este disponibila in varianta desktop la adresa ialoc.ro si in varianta mobile in App Store si Google Play;

  2. "Cont de utilizator" - Contul pe care orice Utilizator il poate crea in cadrul Aplicatiei pentru a putea utiliza Aplicatia;

  3. "Ialoc" si/sau "Noi"- IALOC SRL, o societate romana, înregistrata la Registrul Comerţului, cu nr. J15/556/2018, cod fiscal 37066853, cu sediul in Str. Radu Popescu, Nr. 10, Bl. 32A, Sc. A, Et. 3, Targoviste, Dambovita, in calitate de detinator al aplicatiei IALOC; Ialoc detine toate drepturile de proprietate intelectuala asupra Aplicatiei, precum si dreptul de comercializare a acesteia;

  4. "Dispozitiv mobil" - telefonul sau tableta pe care Aplicatia este descarcata, instalata si/sau utilizata;

  5. "Local" - orice restaurant, bar, cafenea, club, si/sau alte unitati listate in cadrul Aplicatiei in scopul de a primi rezervari din partea Utilizatorilor si/sau comenzi, in sectiunea Ialoc To Go;

  6. "Rezervare" - rezervarea de catre Utilizatori a unui numar de locuri in Localuri, la o anumita data si o anumita ora; rezervarea se considera acceptata la momentul la care Utilizatorul primeste din partea Ialoc sau a Localului confirmarea onorarii acesteia, prin telefon, email, sms sau notificare in cadrul Aplicatiei,

  7. “Comanda” – comanda plasata de catre un Utilizator in sectiunea Ialoc To Go; pentru a fi onorata, comanda trebuie sa fie acceptata de catre Local;

  8. "Platforma web" - platforma disponibila la adresa www.ialoc.ro la care poate fi accesata si utilizata Aplicatia in varianta desktop;

  9. "Servicii "- Serviciile oferite de catre Ialoc Utilizatorilor prin intermediul Aplicatiei;

  10. "Termeni si Conditii" si/sau "T&C" - prezentul document, Politica de Confidentialitate precum si orice alte documente disponibile in cadrul Platformei ialoc.ro care reglementeaza relatia juridica dintre Ialoc si Utilizatori;

  11. "Utilizator" - orice persoana descarca, instaleaza si/sau utilizeaza Aplicatia pe unul sau mai multe Dispozitive mobile si/sau pe Platforma web;

2. Acceptarea Termenilor si Conditiilor. Modificarea acestora.

Utilizatorii au dreptul de a utiliza Aplicatia numai dupa acceptarea prealabila a Termenilor si Conditiilor. T&C se considera inteles si acceptat in integralitate si fara rezerve atunci cand Utilizatorul efectueaza oricare dintre urmatoarele actiuni: a) Utilizatorul descarca si/sau instaleaza Aplicatia pe un Dispozitiv mobil; b) Utilizatorul bifeaza rubrica "accept termenii si conditiile" in procedura de creare a contului de utilizator; c) Utilizatorul foloseste Aplicatia pe Dispozitivul/dispozitivele mobile pe care aceasta a fost descarcata si/sau in cadrul Platformei web prin navigare in cadrul Aplicatiei si/sau prin plasarea unei rezervari sau a unei comenzi.

T&C pot fi modificati in mod unilateral de catre Ialoc, cu respectarea urmatoarei proceduri: Orice modificare a Termenilor si Conditiilor va fi adusa la cunostinta Utilizatorilor prin email sau prin notificare in cadrul Aplicatiei cu cel putin 10 zile inainte ca modificarea sa intre in vigoare. Pe cale de exceptie, in situatia in care modificarea Termenilor si Conditiilor este generata de modificarea legislatiei aplicabile, modificarea va intra in vigoare imediat.

Utilizatorii au dreptul sa renunte la utilizarea Aplicatiei (inclusiv sa isi stearga contul de utilizator) in situatia in care nu sunt de acord cu modificarea Termenilor si Conditiilor. Continuarea utilizarii Aplicatiei dupa intrarea in vigoare a noilor T&C reprezinta acordul Utilizatorilor cu privire la noua versiune a T&C.

3. Instalarea Aplicatiei. Cerinte minime de sistem.

Aplicatia este publicata de catre Ialoc si poate fi descarcata din platformele App Store si Google Play. De asemenea, Aplicatia poate fi utilizata in varianta desktop la adresa www.ialoc.ro.

Pentru functionarea corespunzatoare, recomandam instalarea Aplicatiei numai pe dispozitive mobile care indeplinesc urmatoarele cerintele minime de sistem: dispozitiv de comunicatii inteligent (telefon sau tableta avand cel putin 1 GB memorie RAM si cel putin procesor dual core minim 1 ghz), conexiune la Internet, GPS, spatiu liber de memorie, programul de operare IOS versiunea 9 sau versiuni mai recente sau Android versiunea 8 sau versiuni mai recente.

Pe cale de consecinta, nu garantam buna functionare a Aplicatiei si nu ne asumam niciun fel de raspundere cu privire la eventualele prejudicii pe care le-ar suferi Utilizatorul ca urmare a instalarii aplicatiei din alta locatii de Internet decat cele prevazute mai sus, precum si ca urmare a instalarii/ utilizarii Aplicatiei pe un sistem/dispozitiv care nu indeplineste cerintele minime mai sus mentionate.

4. Crearea contului de Utilizator

Ialoc confera posibilitatea utilizatorilor de a crea un cont de utilizator pentru utilizarea Aplicatiei. Crearea contului de utilizator se realizeaza prin log-in cu Facebook si/sau prin orice alta modalitate care va fi pusa la dispozitia Utilizatorilor in cadrul Aplicatiei.

Pentru crearea contului de utilizator, Utilizatorul va furniza toate datele si informatiile obligatorii solicitate in procedura de inregistrare. Ialoc nu obliga nicio persoana sa furnizeze aceste date si informatii insa isi rezerva dreptul ca in lipsa furnizarii informatiilor si datelor solicitate sa nu permita deschiderea contului de utilizator.

Utilizatorul este obligat sa furnizeze numai date si informatii reale si in mod special sa nu furnizeze date de identificare care nu apartin acestuia (spre exemplu sa nu foloseasca un nume, o adresa de email sau un numar de telefon false sau care apartine unei alte persoane si sa nu se logheze cu profile facebook false sau care apartin altor persoane). Pe cale de consecinta, Ialoc isi rezerva dreptul de a verifica veridicitatea datelor si informatiilor furnizate de utilizatori in procedura crearii contului de utilizator, precum si dreptul de a refuza deschiderea unui cont de utilizator daca informatiile furnizate sunt nereale, sau dupa caz de a suspenda sau inchide un astfel de cont.

Totodata, Utilizatorul intelege si accepta ca este exclusiv si deplin responsabil pentru informatiile furnizate in procedura crearii contului de utilizator, atat fata de Ialoc, cat si fata de orice alt tert care ar putea fi prejudiciat.

Contul de utilizator are caracter personal. Utilizatorul se obliga sa nu transfere (temporar sau permanent, cu titlu gratuit sau oneros) dreptul de utilizare al Aplicatiei sau contul de utilizator niciunui tert, si sa pastreze confidentialitatea datelor de acces in Aplicatie.

5. Utilizarea Aplicatiei

5.1. Scopul utilizarii Aplicatiei

Aplicatia poate fi utilizata in scopul rezervarii de mese in Localuri si/sau pentru plasarea de Comenzi in sectiunea Ialoc To Go. Totodata, Aplicatia permite crearea de recenzii pentru Localurile vizitate ca urmare a efectuarii unei rezervari in cadrul Aplicatiei si/sau pentru Localurile la care s-au efectuat Comenzi.

Se interzice utilizarea Aplicatiei in orice scop contrar sau neconform scopului pentru care aceasta a fost creata, precum si in orice scop sau modalitate interzisa de lege.

5.2. Conferirea dreptului de utilizare a Aplicatiei

Ialoc confera Utilizatorului un drept de utilizare a Aplicatiei pe o perioada de timp nedeterminata, incepand cu instalarea/utilizarea Aplicatiei, sub conditia respectarii prezentelor T&C si a legislatiei aplicabile.

Dreptul de utilizare poate fi limitat, suspendat sau dupa caz retras de catre Ialoc oricand, fara o prealabila notificare a Utilizatorului. De regula, dreptul de utilizare va fi retras in situatii precum: Utilizatorul isi incalca obligatiile impuse prin prezentele T&C si/sau prin lege; Utilizatorul foloseste Aplicatia cu rea credinta, producand sau existand riscul sa produca prejudicii Ialoc sau altor terti; Utlizatorul comite sau Ialoc apreciaza ca Utilizatorul intentioneaza sa comita orice frauda cu privire la Aplicatie; Utilizatorul este inactiv pe o perioada mai mare de 24 luni; Ialoc decide sa retraga Aplicatia din App Store/Google Play sau de la adresa web www.ialoc.ro si/sau sa limiteze accesul Utilizatorilor la aceasta.

Dreptul de utilizare al Aplicatiei este conferit gratuit, cu exceptia situatiei in care in cadrul Aplicatiei este specificat un pret pentru utilizarea Aplicatiei.

5.3. Efectuarea rezervarilor

Rezervarile vor fi efectuate de catre Utilizatori prin intermediul Aplicatiei. Pentru evitarea oricarui dubiu, orice rezervare efectuata de catre un Utilizator trebuie sa fie confirmata de catre Local. Rezervarea se considera confirmata in momentul in care Ialoc sau dupa caz Localul comunica Utilizatorului confirmarea rezervarii prin: email, sms, telefon si/sau notificare in cadrul Aplicatiei. Rezervarea va fi confirmata in cel mai scurt timp, cu respectarea programului de functionare al Localului.

Utilizatorul intelege si accepta ca o Rezervare poate sa nu fie confirmata in situatii precum dar fara a se limita la: gradul maxim de ocupare al Localului a fost atins; Localul nu onoreaza rezervari; Localul este inchis sau organizeaza evenimente private si/sau in orice alte cazuri. Intr-o atare situatie vom incerca sa anuntam Utilizatorul privind imposibilitatea acceptarii rezervarii in cel mai scurt timp.

Utilizatorul se obliga sa onoreze rezervarile care au fost confirmate de catre Ialoc/Local, iar in cazul in care acesta nu poate onora o rezervare se obliga sa notifice Localul si/sau Ialoc cu privire la anularea rezervarii. Anularea rezervarii se poate notifica dupa caz prin: notificare in cadrul aplicatiei, telefon sau email. De regula se solicita Utilizatorului sa anuleze orice rezervare cu cel putin o ora inainte de ora rezervarii, cu exceptia situatiei in care o alta perioada pentru anularea rezervarii este specificata in pagina Localului.

In masura in care Utilizatorul nu onoreaza in mod repetat rezervarile si/sau nu anuleaza rezervarile in termenul convenit, Ialoc isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula dreptul acestuia de a utiliza Aplicatia.

5.4. Recenzii cu privire la Localuri

Utilizatorilor li se confera posibilitatea de a scrie recenzii in Aplicatie privind Localurile pentru care au facut si au onorat o rezervare si/sau cu privire la Localurile unde au efectuat o Comanda, dupa onorarea acesteia.

Toate Recenziile trebuie sa fie reale si sa fie efectuate cu buna credinta, sub sanctiunea stergerii acestora si/sau a suspendarii sau anularii dreptului de a utiliza Aplicatia/de a efectua recenzii. De asemenea se interzice utilizarea unui limbaj vulgar, defaimator sau discriminatoriu in recenzii. Prin publicarea unei recenzii, Utilizatorul accepta ca aceasta sa fie publicata in cadrul Aplicatiei alaturi de prenumele Utilizatorului. O recenzie odata publicata, poate fi retrasa numai cu acordul Ialoc.



5.5. Utilizarea Sectiuniii Ialoc TO GO

Descriere

Prin intermediul Sectiunii To Go, Ialoc ofera Utilizatorilor posibilitatea de a comanda produsele Localurilor, astfel cum acestea sunt listate si disponibile in pagina Localului din cadrul Aplicatiei, cu ridicare la pachet (sistemul To Go).

Tranzactia de vanzare-cumparare are loc intre Utilizator si Local. Ialoc actioneaza ca un intermediar intre Utilizatori si Localuri, respectiv pune la dispozitia acestora platforma pentru plasarea comenzilor si incaseaza pretul datorat de Utilizatori Localurilor.

Plasarea unei comenzi. Acceptarea si anulare acesteia.

Plasarea unei comenzi este permisa numai utilizatorilor inregistrati.

Plasarea comenzilor se realizeaza prin intermediul Platformei, respectand pasii solicitati de aceasta.

Pentru ca o comanda sa fie valabila este necesar ca: utilizatorul sa completeze in mod corect toate campurile de comanda, folosind exclusiv date si informatii care ii apartin; comanda sa aiba cel putin valoarea minima solicitata, utilizatorul sa efectueze plata comenzii cu cardul bancar iar plata sa fie procesata de catre sistem; comanda sa fie acceptata de catre Local.

Orice comanda plasata poate fi anulata de catre Ialoc, inclusiv in situatia in care initial a fost acceptata, in situatii precum: comanda contine informatii incorecte si/sau incomplete, plata nu poate fi procesata sau este efectuata cu un card care nu apartine utilizatorului, erori cu privire la pret si/sau produse precum si in orice alte situatii obiective.

Localul poate anula orice comanda, inclusiv in situatia in care initial a fost acceptata in toate situatiile de mai sus si in alte cazuri precum: comanda nu poate fi onorata din cauza terminarii stocului de produse, imposibilitatea onorarii comenzii intr-un interval de timp rezonabil sau pana la finalizarea programului de lucru, precum si in orice alte situatii obiective.

Acceptarea si/sau dupa caz anularea comenzii va fi comunicata utilizatorului prin email si/sau in cadrul Aplicatiei.

Utilizatorul nu poate anula nicio comanda dupa ce aceasta a fost acceptata de catre Local.

In cazul anularii unei comenzi, din alte motive decat culpa Utilizatorului, pretul platit de Utilizator va fi restituit acestuia, intr-un termen rezonabil. In acest context, va rugam sa tineti cont ca termenul de reintoarcere a banilor in contul bancar din care a fost facuta plata depinde si de politica bancii dvs. Nu se vor putea solicita alte despagubiri in cazul anularii unor comenzi.

Onorarea comenzilor. Ridicarea acestora.

In urma acceptarii unei comenzi de catre Local, aceasta va estima timpul necesar prepararii acesteia, precum si ora la care comanda va putea fi ridicata de Utilizator. Termenul estimat de ridicare va fi afisat in Aplicatie si poate fi modificat in mod unilateral de catre Local.

Utilizatorul are obligatia de a selecta in procesul de comanda modalitatea in care doreste sa ridice comanda: pick-up din restaurant sau in sistem drive thru.

Ridicarea comenzii in sistem pick-up presupune ca utilizatorul se va prezenta la ora stabilita pentru predarea comenzii la Local, va intra in interiorul acestuia si va prelua comanda de la un angajat al Localului.

Ridicarea comenzii in sistem drive thru presupune ca utilizatorul se va prezenta la ora stabilita pentru predarea comenzii in punctul de drive thru, astfel cum acesta este indicat in Aplicatie. Utilizatorul are obligatia de a completa in aplicatie detaliile autovehiculului cu care se va prezenta pentru ridicarea comenzii: numar de inmatriculare, culoare/marca si orice alte detalii solicitate de Aplicatie.

Utilizatorul intelege si accepta ca Aplicatia va retine si urmari locatia acestuia, prin intermediul GPS de la momentul plasarii comenzii si pana la momentul ridicarii acesteia si ca va comunica locatia Localului, astfel incat comanda sa poata fi pregatita la momentul la care Utilizatorul se apropie de locatie pentru ridicare. Utilizatorul are posibilitatea de a dezactiva functia GPS a telefonului, insa intr-o atare situatie daca a ales ridicarea comenzii in sistem drive thru va fi obligat sa anunte Localul ca se apropie de punctul drive thru/ca a ajuns la acesta, prin intermediul Aplicatie.

Comanda va fi predata Utilizatorului de catre un angajat al Localului dupa ce Utilizatorul va face dovada ca el este cel care a efectuat comanda. Cu titlu de exceptie, comanda va putea fi ridicata de catre o alta persoana daca va comunica angajatului Localului numarul comenzii, caz in care se va considera ca ridicarea comenzii s-a facut pe seama Utilizatorului care a plasat-o.

In situatia in care Utilizatorul nu se prezinta la ora ridicarii comenzii, astfel cum aceasta este mentionata in Aplicatiei, la punctul de pick-up/drive thru, Localul va pastra comanda pana la ora de inchidere a localului. Dupa expirarea acestei perioade, comanda se considera inchisa, iar Utilizatorul nu va mai putea pretinde predarea acesteia si nici restituirea pretului platit si/sau alte despagubiri.

Meniul si alte informatii disponibile in pagina Localurilor

Meniul fiecarui Local, astfel cum acesta este afisat in pagina Localului din cadrul Aplicatiei contine produse listate conform informatiilor primite de la Local. Astfel, localul este exclusiv responsabil pentru: informatiile privind produsele comercializate, ingrediente, gramaj, pret, alergeni si alte asemenea, precum si cu privire la fotografiile care insotesc produsele.

Totodata fiecare Local este exclusiv responsabil pentru orice alte informatii disponibile in cadrul paginii acestuia din cadrul Aplcatiei precum: adresa Localului, punctul de pick-up, orarul de plasare a comenzilor, durata estimativa de preparare si ridicare a comenzilor, valoarea comenzii minime si alte asemenea.

Plata comenzilor

Pretul aferent comenzii dvs. este afisat in pagina de comanda inaintea plasarii acesteia. Pretul final poate include: pretul produselor comandate si alte taxe, dupa caz. Prin plasarea comenzii, sunteti de acord cu pretul acesteia.

Comenzile se platesc exclusiv cu cardul bancar, in procesul de plasare a acestora, in pagina procesatorului de plati partener. Utilizatorul poate accepta stocarea datelor cardului sau bancar de catre procesatorul de plati partener, pentru a putea plasa cu usurinta comenzi viitoare. Ialoc nu are acces la datele cardului dvs.

La momentul predarii comenzii veti primi bon fiscal direct de la Localul la care ati efectuat comanda. Pe cale de consecinta, Ialoc nu emite facturi, chitante, bonuri fiscale catre dvs..

Restituirea pretului platit (refund) atunci cand acest lucru este permis conform prezentelor T&C se va face dupa caz prin intermediul Aplicatiei si a procesatorului de plati partener sau dupa caz, direct de catre local. Va vom comunica de la caz la caz modalitatea in care refund-ul va fi realizat.

Un Utilizator poate primi refund daca:

  • a anulat comanda inaintea acceptarii sale de catre Local sau comanda sa a fost anulata de catre Ialoc sau Beneficiar, din motive care nu tin de culpa Utilizatorului;

  • in cazul unor probleme in legatura cu comanda, daca Localul decide in acest sens;



Probleme privind comenzile

In cazul oricaror probleme privind onorarea comenzilor precum, dar fara a se limita la: nerespectarea termenului de predare, produse sau ingrediente lipsa, produse varsate, produse la o temperatura nepotrivita, probleme privind calitatea produselor si/sau alte asemenea, va rugam sa va adresati direct Localului.

In acest sens orice reclamatii privind comenzile vor fi solutionate de catre Local. In masura in care transmiteti orice reclamatii catre Ialoc, acesta le va redirectiona catre Local care va decide modul de solutionare a acestora. Totodata, o eventuala restituire a contravalorii produselor, va fi decisa de Local.

Recenzii in Aplicatie

In masura in care o astfel de functie este disponibila in Aplicatie , puteti lasa recenzii Localurilor in legatura cu comenzile finalizate. Aveti obligatia de a folosi un limbaj decent si de a face numai recenzii re ale, sub consecinta stergerii acesteia.

5.6. Drepturile si obligatiile utilizatorilor

Utilizatorii se obliga:

  1. sa foloseasca aplicatia cu buna credinta, cu respectarea dispozitiilor legale incidente si numai in scopul in care aceasta a fost creata;

  2. sa utilizeze Aplicatia numai in scop personal;

  3. sa nu comercializeze informatiile obtinute prin intermediul Aplicatiei si sa nu utilizeze aceste informatii pentru a face concurenta neloiala fata de Ialoc sau fata de Localuri;

  4. sa nu efectueze nicio rezervare si/sau Comanda daca in acord cu dispozitiile legale nu au varsta necesara pentru a putea intra sau pentru a face consumatie intr-un anumit Local;

  5. sa efectueze rezervarile cu buna credinta si respectiv sa onoreze toate rezervarile facute prin intermediul Aplicatiei sau dupa caz sa anuleze rezervarile pe care nu le pot onora;

  6. sa plaseze Comenzi cu buna credinta, respectiv numai daca intentioneaza sa le si onoreze, respectiv sa le achite si sa le ridice;

  7. sa scrie numai recenzii reale si sa dea dovada de buna credinta in scrierea acestora;

  8. In toate situatiile in care pentru utilizarea Aplicatiei sau a unei functii a acesteia se mentioneaza obligatia platii unui pret, utilizatorii se obliga sa achite pretul solicitat pentru a putea utiliza Aplicatia/functia Aplicatiei.

Totodata se interzice Utilizatorilor:

  1. copierea partiala sau totala, decompilarea, dezasamblarea, crearea de opere derivate sau folosirea in orice alta modalitate a codului sursa al Aplicatiei, si/sau a textelor, imaginilor, video-urilor cuprinse in Aplicatie, precum si orice alt act prin care ar putea fi incalcata proprietatea intelectuala a Ialoc asupra Aplicatiei;

  2. acordarea oricaror drepturi privind continutul Aplicatiei sau a contului de utilizator unei terte persoane;

  3. folosirea Aplicatiei in legatura cu orice dispozitiv sau serviciu destinat sa ocoleasca masurile tehnice de securitate implementate pentru a controla accesul la Aplicatie;

  4. copierea, modificarea, stergerea sau deteriorarea oricarei informatii continute pe echipamentele tehnice, incluzand dar nelimitandu-se la serverele si calculatoarele utilizate sau controlate de catre Ialoc.

  5. folosirea Aplicatiei pentru a invada intimitatea tertilor sau pentru a obtine informatii despre oricare dintre utilizatorii Aplicatiei sau pentru a obtine o lista de utilizatori ai acesteia;

  6. utilizarea Aplicatiei pentru a incalca un drept legal al tertilor, inclusiv orice drept de confidentialitate, de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuala, sau de a intreprinde orice actiune hartuitoare, calomnioasa, defaimatoare, abuziva, necinstita, amenintatoare, daunatoare sau altele similare; sau folosirea oricarei tehnologii de data mining, roboti sau similare de colectare a datelor;

  7. accesarea sau utilizarea frauduloasa a oricarei zone a Aplicatiei care poate fi accesata sub parola sau contra cost;

  8. utilizarea oricaror mijloace automate pentru a accesa sau utiliza Aplicatiei (inclusiv scripturi, "bot", sau software similar);

  9. modificarea, traducerea, decompilarea, reproducerea, dezasamblarea, sau incercarea prin alte moduri a obtinerii accesului la cheia privata sau orice cheie dev ("dev key') (acest termen este unul general cunoscut in industrie) asociate cu Aplicatia, continutul sau serviciile oferite, sau folosirea sau incercarea de utilizare a oricarei chei private sau dev key intr-un mod in care sa se incalce termenii prezentului document;

  10. orice alta actiune prin care s-ar putea creea concurenta neloiala Ialoc sau prin care ar putea fi prejudiciate drepturile acestuia de orice fel (drepturi civile, comerciale, de natura intelectuala si altele)

6. Raspunderea partilor. Limitarea raspunderii.

6.1. Raspunderea utilizatorilor privind utilizarea Aplicatiei.

Utilizatorul este in mod exclusiv si deplin responsabil pentru felul in care utilizeaza Aplicatia, precum si pentru consecintele acestei utilizari, inclusiv pentru eventualele prejudicii produse ca urmare a utilizarii Aplicatiei, atat fata de Ialoc, cat si fata de Localuri si fata de terti. Totodata, Utilizatorul raspunde pentru comenzile efectuate, precum si pentru eventualele prejudicii create Ialoc, Localurilor si/sau altor terti ca urmare a efectuarii comenzilor.

Ialoc nu poate fi tinut raspunzator pentru niciun fel de prejudicii care ar putea fi cauzate Utilizatorilor, Localurilor sau tertilor prin sau ca urmare a utilizarii Aplicatiei. Totodata, in nicio situatie Ialoc nu poate fi tinut raspunzator cu privire la o eventuala incalcare a legii sau a drepturilor unor persoane (Localuri sau terti) de catre Utilizatori ca urmare a utilizarii Aplicatiei. De asemenea Ialoc nu este raspunzator fata de: eventuale rezervari/comenzi efectuate sau plasate de catre persoane sub varsta de 18 ani si incalcarea legii derivata din acest fapt.

6.2. Limitarea raspunderii privind Serviciile Localurilor, onorarea Rezervarilor si a Comenzilor si relatia Utilizator - Localuri.

Ialoc nu raspunde in nicio situatie pentru:

  • relatia Utilizator - Localuri in legatura cu acceptarii rezervarii si/sau imposibilitatea onorarii rezervarii de catre Local ulterior acceptarii acesteia; serviciile Localurilor si/sau alte asemenea.

  • relatia Utilizator – Localuri in legatura cu comenzile plasate de utilizatori, atat in ceea ce priveste acceptarea acestora de catre Local, cat si in ceea ce priveste onorarea acestora. In acest sens, Utilizatorul intelege si accepta ca Ialoc are exclusiv rol de a intermedia din punct de vedere tehnic plasarea comenzii catre Local si incasarea pretului comenzii si ca toate drepturile si obligatiile in legatura cu Comanda se nasc si produc efecte direct intre Utilizator si Local.

  • calitatea produselor comandate, integritatea comenzilor si/sau orice alte probleme in legatura cu comenzile.

  • locul de pick-ul al comenzilor to go in sensul ca nu i se poate imputa nicio amenda pe care Utilizatorul ar putea-o primi ca urmare a stationarii/opririi autovehiculului sau in locul de pick-up.

Astfel, Utilizatorul intelege si accepta ca:

  • Ialoc nu are control asupra modului in care Localul onoreaza rezervarile si comenzile. Pentru acest motiv, Ialoc nu poate fi tinut responsabil daca o rezervare nu poate fi onorata, sau este onorata in mod necorespunzator de catre Local. De asemenea Ialoc nu poate fi tinut responsabil daca o comanda nu este acceptata si/sau nu este onorata/este onorata in mod deficitar.

  • efectueaza rezervari/plaseaza comenzi pe propria raspundere , respectiv Ialoc pune la dispozitia Utilizatorilor un mijloc de efectuare a rezervarilor/plasarea comenzilor insa in nicio situatie listarea unui Local in cadrul Aplicatiei nu reprezinta o recomandare si/sau o garantie a Ialoc cu privire la produsele si/sau serviciile Localului.

  • Ialoc nu verifica in prealabil: serviciile si produsele Localului, inclusiv preturile si meniul, si nici indeplinirea conditiilor legale de functionare ale acestuia.

  • recenziile Localurilor disponibile in cadrul Aplicatiei reprezinta exclusiv opinia utilizatorilor care le-au scris.

  • Ialoc preia informatiile despre Localuri de la acestea si nu poate fi tinut responsabil in cazul in care orice informatii cu privire la acestea nu sunt corecte (precum adresa, numar de telefon, numar locuri, imagini, meniu etc.). Totodata, Ialoc nu poate fi tinut responsabil pentru nicio alta informatie disponibila in cadrul Aplicatiei, daca aceasta este preluata de la terte parti.

6.3. Limitarea raspunderii privind functionarea Aplicatiei

Ialoc pune la dispozitia utilizatorilor Aplicatia "asa cum este" si cu toate ca intentia noastra este aceea de a furniza un serviciu online continuu si stabil nu putem garanta disponibilitatea continua a Aplicatiei si/sau functionarea permanenta a acesteia la parametri tehnici optimi sau fara erori. Totodata nu putem asigura Utilizatorilor servicii de garantie si/sau mentenanta si/sau suport tehnic. Cu toate acestea, daca sesizati orice deficienta sau bug va rugam sa ne contactati pe email si vom incerca solutionarea problemei. In acest context, Ialoc nu raspunde pentru eventualele prejudicii cauzate Utilizatorilor (si/sau pentru beneficiul nerealizat) daca Aplicatia nu functioneaza stabil si neintrerupt, nu functioneaza la parametri optimi, sau functioneaza cu erori.

Totodata, desi Ialoc depune tot efortul pentru asigurarea securitatii Aplicatiei Ialoc nu raspunde in cazul in care din orice motiv telefoanele, tabletele sau calculatoarele utilizatorilor sunt afectate ca urmare a utilizarii acesteia. Totodata, Ialoc nu raspunde daca utilizatorii inteleg sa isi instaleze Aplicatia pe sisteme (telefoane, tablete, calculatoare) care nu sunt compatibile cu aceasta, inclusiv in ipoteza in care functionarea acestor sisteme le este afectata.

Este posibil ca Aplicatia sa includa uneori link-uri catre alte website-uri care nu sunt detinute de Ialoc. Aceste link-uri sunt furnizate pentru a oferi informatii aditionale, insa fara a avea responsabilitatea continutului, securitatii, a politicilor de confidentialitate sau a oricarui lucru furnizat de terte site-uri.

6.4. Repararea prejudiciului de catre Ialoc

Orice prejudiciu cauzat utilizatorilor in legatura cu o comanda va fi reparat de catre Local si nu de catre Ialoc.

In orice situatie in care raspunderea Ialoc ar putea fi angajata conform prezentului document si/sau confirm legii, Ialoc nu raspunde decat in limita pretului platit de catre Utilizatori pentru utilizarea Aplicatiei si nu este obligat in nici un caz sa repare beneficiul nerealizat de catre Utilizatori, pierderi de profit si/sau alte daune indirecte cauzate acestora.

7. Drepturi de proprietate intelectuala

Ialoc detine toate drepturile de proprietate intelectuala asupra Aplicatiei in integralitatea sa (inclusiv codul sursa), precum si asupra siglei Aplicatiei (logo), oricaror elemente de design, text, si uneori asupra materialelor foto si/sau video prezente in cadrul Aplicatiei.

Utilizatorii se obliga sa respecte drepturile de proprietate intelectuala ale Ialoc si sa nu efectueze nicio actiune prin care acestea ar fi incalcate precum dar fara a se limita la: sa nu copieze, modifice, transforme, vanda, divulge codul sursa al Aplicatiei, logo-ul, elementele de design, orice text disponibil in aplicatie, sa nu incerce inregistrarea acestora la organismele competente si sa nu se opuna inregistrarii acestora de catre Ialoc, sa nu creeze aplicatii similare daca prin aceasta actiune incalca drepturile de proprietate intelectuala ale Ialoc.

Totodata, in Aplicatie pot fi publicate elemente de text, grafica, foto sau video pentru care Localurile sau alte terte parti ar putea detine drepturi de proprietate intelectuala. Si intr-o atare situatie, Utilizatorii sunt obligati sa respecte drepturile de proprietate intelectuala si sa se abtina de la orice act care ar duce la incalcarea acestora.

8. Date cu caracter personal

Ialoc colecteaza datele personale ale Utilizatorilor in limitele, scopurile si conditiile prevazute in Politica de Confidentialitate.

9. Legea aplicabila si instanta competenta

Prezentul document este redactat in limba romana si va fi interpretat potrivit intelegerii sensului termenilor sai in limba romana.

Prezentul document este guvernat de legislatia romana incidenta. Orice litigiu referitor la instalarea, utilizarea, dezinstalarea si orice alta activitate referitoare la Aplicatie se va supune spre solutionare instantelor judecatoresti competente de la sediul Ialoc.

10. Alte dispozitii

Prezentul document a fost modificat in data de 22/02/2021 si isi va produce efectele incepand cu aceasta data.

Pentru orice aspecte legate de utilizarea Aplicatiei ne puteti contacta folosind adresa de email: info@ialoc.ro