Despre beneficiile ialoc business – interviu cu Viktorio Salic, co-fondator leBAB

Îmbunătățirea eficientei, reducerea erorii umane, îmbunătățirea rulajului meselor, sunt lucruri care ne măresc veniturile.

L-am vizitat pe Viktorio (Vik) Salic, unul dintre co-fondatorii Le Bab, la restaurantul din Centrul Vechi pentru a afla care sunt beneficiile ialoc business pentru leBAB.

Le Bab are trei locații în București. Primul a fost deschis în Centrul Vechi, Lângă CEC Bank, iar următoarele doua au fost deschise în Piață Charles De Gaulle și în Piața Amzei.

Le Bab București au încorporat influențe contemporane din bucătăriile cu stele Michelin, toate având la bază produsele din România, astfel definind stilul culinar aparte.

Trecerea de la foaie și pix la platforma de rezervări

Vik, co-fondator la Le Bab: „Am știut despre ialoc de când am revenit în România, cunoscând-o ca fiind singura platformă de rezervări. Cei de la ialoc ne-au abordat, în dorința de a adăuga restaurantele noastre în portofoliul lor. Recunosc că inițial nu am văzut un avantaj… Încă foloseam pix și hârtie pentru rezervări telefonice, dar, odată ce business-ul a crescut și am început să avem mai mulți clienți, a devenit evident că avem nevoie de o metodă mai avansată pentru gestionarea business-ului.

Ce mi-a plăcut la ialoc a fost că au depus energie și efort să ne asculte, să ne întrebe ce probleme încercăm să rezolvăm, ca apoi să adapteze produsul pentru noi. De aceea am început să folosim ialoc mult mai des, iar acum îl folosim în toate locațiile.”

Rezervări electronice = profit!

„Orice rezervare pe care o primim, este centralizată în ialoc. Primul beneficiu pe care l-am văzut la ialoc a fost sistemul de rezervări, care ne influențează în mod direct veniturile, deoarece a fost posibil să organizăm rulajul meselor mult mai eficient.

Acum, când vine o nouă rezervare, sistemul ne arată capacitatea maximă a restaurantului pentru un interval de timp, astfel știm că trebuie să oferim clientului posibilitatea de a veni cu o jumătate de oră mai devreme sau mai târziu, lucru care ne-a ajutat foarte mult să creștem veniturile.”

Nu ne mai sună telefonul și ăsta e un lucru bun

„Rezervările telefonice acum sunt făcute cu ajutorul unui robot telefonic, care întreabă clientul dacă dorește să rezerve o masă, apoi clientul primește prin SMS un link către paltformă, unde poate selecta ziua, numărul de persoane, cerințe speciale.

Am redus timpul în care sună telefonul în restaurant, cu cel puțin 90%. E o schimbare masivă! Cantitatea de timp salvat pentru ospătari este de aproape două ore pentru fiecare restaurant.”

Raportări complexe despre Retenția Clienților

„O funcționalitate nouă foarte cool este retenția. Ne arată săptămânal ce procent de clienți care ne-au vizitat într-o anume săptămână, au revenit în săptămâna următoare, și tot așa până în prezent. Astfel putem vedea câți dintre clienții noștri din ianuarie au revenit în august.

Și e foarte cool să poți urmări acest KPI important pentru orice business, Retenția Clienților.Până acum, doar ghiceam, dar acum avem datele și putem estima mai precis ce nivel de retenție avem.”

Despre Le Bab

Instagram: @lebabbucharest

Locatii: Downtown, Charles de Gaulle, Amzei

Website: lebab.ro