Curbside pick-up sau cum orice restaurant poate avea propriul Drive Thru virtual cu ialoc ToGo

Conceptul de pick-up nu este neapărat nou, însă o dată cu criza pandemică, a fost nevoie de inovație în zona de delivery și take away. Astfel, pentru a veni în ajutorul restaurantelor, s-a creat acest sistem de ridicare la geamul mașinii personale, fără a avea o linie specială pentru acest tip de serviciu. 

Acest sistem de ridicare prin “drive thru virtual” permite clienților să comande fără ca aceștia să intre efectiv în restaurant și fără a fi nevoie să oferiți un serviciu de livrare. Folosind acest sistem, personalul restaurantului aduce comanda clienților în punctul stabilit – cel mai comun fiind parcarea din fața restaurantului. 

Cum funcționează drive thru virtual?

Clientul plasează comanda și plătește online, în timp ce aplicația îi arată în cât timp ajunge la restaurant și în cât timp este mâncarea gata. Sistemul calculează automat traseul în funcție de trafic și distanță, iar dacă clientul a selectat comanda prin drive thru, personalul restaurantului va aștepta la locul indicat în aplicație. Restaurantul este notificat când clientul este aproape, așadar ospătarul va aștepta la punctul de întâlnire.

De ce este important ca un restaurant să implementeze Drive-Thru Virtual

Conform statisticilor apărute în alte state, consumatorii sunt dispuși să încerce noi modalități de cumpărare a alimentelor, iar curbside pickup este una dintre variante, mai ales pentru cei care oricum tranzitează orașul. 

Restaurantele care s-au adaptat în timpul crizei și intenționează să inoveze în continuare și să aplice ceea ce au învățat optimizând modelul lor de business pentru „noua normalitate” vor fi mult mai bine poziționate pentru a readuce vânzările la nivelurile dinaintea crizei. 

ialoc ToGo pentru clienți și restaurante

Ca răspuns la criza pandemică prin care trecem, ialoc a dezvoltat un nou modul, ialoc ToGo, care funcționează în regim de take away astfel: clientul poate comanda și ridica mâncarea de la restaurantele listate în modulul ToGo personal, adică direct din restaurant sau prin opțiunea de drive-thru virtual.

Drive Thru virtual înseamnă că împreună cu restaurantul, am ales un punct de staționare unde atunci când clientul este în apropierea restaurantului cu mașina, un ospătar îl va aștepta cu pachetul comandat, înainte ca acesta să ajungă la punctul de întâlnire.

Pentru a comanda prin ialoc ToGo, este nevoie să descarci sau să actualizezi aplicația ialoc (Android sau IOS), să accesezi secțiunea ToGo și să plasezi o comandă cu ridicare în persoană sau Drive-Thru de la Mamizza, Journey Pub sau Lente. În curând, vom avea mai multe opțiuni de restaurante.

Curbside pick-up sau drive thru virtual: concepte validate în străinătate

Conceptul modulului de ToGo dezvoltat de ialoc este deja consacrat în străinătate și se numește curbside pickup – un alt mod convenabil și sigur de a obține mâncarea de la restaurantele preferate, susținând astfel afacerile locale, direct din confortul propriei mașini, prin intermediul aplicației.

Pandemia COVID-19 a fost cu siguranță cea mai mare provocare din industria restaurantelor până în prezent. Niciodată până în martie 2020 atâtea restaurante nu au fost forțate să își înceteze operațiunile – iar unele să nu se mai redeschidă.

Studiile arată că atunci când a lovit pandemia și restricțiile s-au înmulțit, oamenii nu au încetat să meargă la restaurante, ci au căutat variante alternative. Aplicațiile de delivery au fost pregătite să facă față cererilor, însă un an mai târziu, restricții continue și lipsa de predictibilitate privind acțiunile guvernului necesită canale alternative de vânzări pentru restaurante.

Ce știm este că avem consumatori care au început din ce în ce mai mult să utilizeze canalele digitale pentru a comanda, iar lucruri precum comenzile online, ridicarea personală și chiar drive-thru au devenit mai degrabă normalitate decât facilități. 

Acum că mulți dintre clienți sunt bine adaptați la comenzi online, aceste mijloace de interacțiune nu vor dispărea în curând, iar noi canale de vânzare prin intermediul aplicațiilor se dezvoltă. 

Inovația digitală susține rezistența restaurantelor

Cu restricții privind mâncatul înăuntru și chiar pe terasă pentru o mare parte din restaurantele țării, soluțiile alternative pentru livrarea de mâncare au devenit modalități critice pentru ca restaurantele să rămână pe linia de plutire.

Acum, pe măsură ce industria ospitalității privește o lume post-pandemică, multe companii pariază că facilitățile digitale și drive-thru-urile vor deveni parte din succesul lor. Experiența de bază de a sta într-o singură linie de mașini, de a vorbi într-un interfon și de a parca lângă o fereastră pentru a-ți plăti mâncarea înainte de a pleca, a început să fie modificată în mod demonstrabil pentru prima dată în ultimele decenii. 

Vânzări suplimentare de aproximativ un milion de euro prin Ialoc ToGo pentru restaurantele din România

ialoc își propune ca până la final de 2021 să genereze vânzări de peste 860.000 EURO, obiectivul pentru Decembrie 2021 fiind o medie de 135.000 EUR/ lună și 13.000 de comenzi lunare pentru afacerile partenere . 

Prin ialoc ToGo restaurantele vor economisi până la 236.000 EURO, comisioane pe care altfel le-ar fi alocat procesului de delivery, calculat la o medie de 30% comision/ comandă și un bon mediu de 50 lei.

Mai mult, calculele sunt făcute pentru un număr de 250 de afaceri partenere la final de 2021 care vor putea avea propriul Drive Thru Virtual, de la care un utilizator să comande în medie de două ori pe lună, devenind un canal nou de vânzare pentru aceștia, însă cu facilități financiare mai mari pentru localuri.